Σημαντικές προοπτικές για τα ελληνικά γαλακτοκομικά, τα ΠΟΠ και ΠΓΕ

Σημαντικές προοπτικές για τα ελληνικά γαλακτοκομικά, τα ΠΟΠ και ΠΓΕ


Οι σημαντικές προοπτικές για τα ελληνικά γαλακτοκομικά, τα ΠΟΠ και ΠΓΕ που φτάνουν το «brand Ελλάδα» στις άκρες του κόσμου, τα καμπανάκια και η αγορά γάλακτος στην ψηφιακή εποχή στο Dairy Conference 2021.

  • Αναδεικνύοντας τις σημαντικές ευκαιρίες και προοπτικές που υπάρχουν για το ελληνικό γάλα και τα προϊόντα του – στις αγορές του εξωτερικού αλλά και την εγχώρια αγορά -…
  • Συμφωνώντας ότι σε όλη την αλυσίδα παραγωγής γαλακτοκομικών προϊόντων στην χώρα μας υπάρχει ένα σημαντικό ανθρώπινο δυναμικό που αγωνίζεται προσηλωμένο στην ανάπτυξη των προϊόντων αυτών…
  • Υπογραμμίζοντας τις τεράστιες προοπτικές του ελληνικού γιαουρτιού στην παγκόσμια αγορά (σημειώνεται η παγκόσμια αγορά γιαουρτιού εκτιμάται στα €7,5 δισ. ευρώ)…
  • Υπενθυμίζοντας το πανίσχυρο οικονομικό αλλά και συμβολικό αποτύπωμα της ελληνικής φέτας ΠΟΠ αλλά και κρούοντας το καμπανάκι στους παρανομούντες που με τις πρακτικές τους πλήττουν το προϊόν αλλά και την ίδια την αξιοπιστία της Ελλάδας…

… το σύνολο της ελληνικής γαλακτοβιομηχανίας, εκπρόσωποι της Πολιτείας, εκπρόσωποι των παραγωγών και συνεταιρισμών από όλη την Ελλάδα έδωσαν ισχυρό «παρών» στο 2ο Dairy Conference, την Παρασκευή 26 Νοεμβρίου – Black Friday 2021 στο ξενοδοχείο Sofitel.

Μήνυμα στήριξης σε όλες τις πρωτοβουλίες που ενισχύουν «έναν κλάδο πολύτιμο για την ελληνική οικονομία και ανάπτυξη» απέστειλε στον χαιρετισμό του ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων, κ. Σπήλιος Λιβανός. «Το σημερινό συνέδριο για το γάλα και τα προϊόντα του συνιστά μια σημαντική ευκαιρία για την ανάδειξη των σημαντικών θεμάτων, των σύγχρονων προκλήσεων και των ευκαιριών που αναδύονται για τον κλάδο.

Έναν κλάδο πολύτιμο για την ελληνική οικονομία και ανάπτυξη… Γι΄ αυτό, άλλωστε, για το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων και εμένα προσωπικά η στήριξη της ελληνικής κτηνοτροφίας, των ελληνικών γαλακτοκομικών προϊόντων και των μοναδικών ΠΟΠ προϊόντων μας αποτελεί μία από τις βασικές μας προτεραιότητες…

Πρωτοβουλίες όπως η σημερινή συμβάλλουν σημαντικά σε αυτήν την κατεύθυνση, γι΄ αυτό και τις στηρίζουμε με όλες μας τις δυνάμεις. Πολλά συγχαρητήρια στους διοργανωτές, τη BOUSSIAS και το ΣΕΒΓΑΠ» ανέφερε στον χαιρετισμό του ο κ. Λιβανός.

Επιπλέον, το ελληνικό Υπουργείο Εξωτερικών συμμετείχε ενεργά παρουσιάζοντας το σύνολο των δράσεων του για την υποστήριξη του ελληνικού κλάδου γαλακτοκομικών και την προστασία των Γεωγραφικών Ενδείξεων στα ελληνικά προϊόντα γάλακτος.

Τις τάσεις και τις προοπτικές των γαλακτοκομικών προϊόντων ανέδειξε η IRI Worldwide, η οποία μοιράστηκε στο συνέδριο όλα τα data και το μεγάλο expertise της για την ελληνική και διεθνή αγορά γαλακτοκομικών (δείτε στο site του Dairy Conference 2021 την αναλυτική παρουσίαση της IRI https://www.dairyconference.gr/ ).

Τα στοιχεία για τα φλέγοντα ζητήματα νοθείας και ελληνοποιήσεων, που ταλανίζουν την αγορά γαλακτοκομικών προϊόντων αλλά και την μετάβαση των ελέγχων στην ψηφιακή εποχή παρουσίασε ο ΕΛΓΟ – Δήμητρα. Σύμφωνα με τον επικεφαλής Διαχείρισης Ελέγχου Γάλακτος και Κρέατος του Οργανισμού, κ. Στράτο Νικολάου, το συνολικό ετήσιο όφελος από την μετάβαση στην ψηφιακή εποχή εκτιμάται σε €144 εκατ.

Μια σημαντική συζήτηση που άνοιξε ήταν το θέμα του Nutri – Score, της διατροφικής σήμανσης της Ευρωπαϊκής Ένωσης και πώς ο αλγόριθμος αυτός μπορεί να επηρεάσει τα ελληνικά προϊόντα γάλακτος. Από το πάνελ των ομιλητών κατατέθηκαν ιδιαίτερα αξιόλογες προτάσεις αλλά και υπογραμμίστηκε η ανάγκη των συμμαχιών με άλλες χώρες της ΕΕ, όπως η Ιταλία.

Το Dairy Conference 2021 διοργανώθηκε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και του ΣΕΒΓΑΠ.

Ως χορηγοί στήριξαν το μεγαλύτερο συνέδριο για το γάλα και τα γαλακτοκομικά στην Ελλάδα οι: EULERHERMES, MIK3, ΔΕΛΤΑ, ΟΛΥΜΠΟΣ, FRIESLANDCAMPINAHELLAS.

Το ραντεβού ανανεώθηκε για το 3ο Dairy Conference, την Black Friday 2022.

 


Πηγή:www.larissanet.gr

ΠΕΡΙΛΗΨΗ: Οι σημαντικές προοπτικές για τα ελληνικά γαλακτοκομικά, τα ΠΟΠ και ΠΓΕ που φτάνουν το «brand Ελλάδα» στις άκρες του κόσμου, τα καμπανάκια και η αγορά γάλακτος στην ψηφιακή εποχή στο Dairy Conference 2021. Αναδεικνύοντας τις σημαντικές ευκαιρίες και προοπτικές που υπάρχουν για το ελληνικό γάλα και τα προϊόντα του – στις αγορές του εξωτερικού αλλά και την εγχώρια αγορά […]