Φόβοι για κενά στα ράφια ενόψει Black Friday – εορτών

Φόβοι για κενά στα ράφια ενόψει Black Friday – εορτών


Τεράστια τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα, στοκάρουν προϊόντα όσο γρηγορότερα μπορούν οι εταιρείες. Φόβοι για ελλείψεις ακόμα και το 2022. Η εικόνα σε ηλεκτρικά είδη και αλυσίδες παιχνιδιών. Προκλήσεις για μεγάλους και μικρούς παίκτες.

Στο φουλ εργάζονται τα στελέχη των αλυσίδων του λιανεμπορίου για να διαχειριστούν μια άνευ προηγουμένου κρίση στην εφοδιαστική αλυσίδα ενόψει της Black Friday, εμπορικό γεγονός που θα αποτελέσει ισχυρό stress test για τις αντοχές τους ενόψει της ζήτησης των Χριστουγέννων.

Ένα χρόνο μετά την καραμπόλα στο «last mile» (την παράδοση δηλαδή των παραγγελιών) οι εταιρείες έχουν επενδύσει σε υποδομές, συνεργασίες με πλατφόρμες και στόλο, προετοιμασμένες για έκτακτες καταστάσεις. Η σημερινή αναταραχή, όμως, απαιτεί άλλα εργαλεία. Μάλιστα το εκρηκτικό μείγμα αυξήσεων σε ενέργεια, πρώτες ύλες και μεταφορές έχει εκτοξεύσει το κόστος, πιέζει την κερδοφορία και κλιμακώνει την πολυπλοκότητα.

Οι επιχειρηματίες ετοιμάζονται για ελλείψεις σε συγκεκριμένα είδη, αλλά από ένα μεγάλο φάσμα δραστηριοτήτων, από φωτογραφικά είδη, προϊόντα τεχνολογίας, αυτοκίνητα, μέχρι ρούχα. Η έλλειψη τσιπ, που έχει βάλει φρένο στην παγκόσμια παραγωγή αυτοκινήτων αυξάνοντας μέχρι ένα χρόνο την περίοδο παράδοσης τόσο στο εξωτερικό, όσο και στην Ελλάδα, έχει επηρεάζει και μια σειρά άλλους τομείς.


Πηγή:www.larissanet.gr

ΠΕΡΙΛΗΨΗ: Τεράστια τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα, στοκάρουν προϊόντα όσο γρηγορότερα μπορούν οι εταιρείες. Φόβοι για ελλείψεις ακόμα και το 2022. Η εικόνα σε ηλεκτρικά είδη και αλυσίδες παιχνιδιών. Προκλήσεις για μεγάλους και μικρούς παίκτες. Στο φουλ εργάζονται τα στελέχη των αλυσίδων του λιανεμπορίου για να διαχειριστούν μια άνευ προηγουμένου κρίση στην εφοδιαστική αλυσίδα ενόψει της […]